Fashion Lover Central!

Talk About Fashion, Celebs, Books, Movies, Music, etc! Fashion Lover Central is the Place to Be!

Latest topics

Navigation


    HIIIIIIIII im new heree.

    Share

    DanielleMarie

    Female Number of posts : 4
    Age : 23
    Registration date : 2009-02-14

    HIIIIIIIII im new heree.

    Post by DanielleMarie on Sat Feb 14, 2009 11:18 pm

    Hiii im new here.
    My names Dani(elle. Most ppl call me Dani unless you're like my grandma when she's mad. If you are, than call me Danielle.
    BUT I'LL HATE YOU.
    ...No i wont but whatever.
    Call me whatever you want.

    I hate writing what i like and crap like that.
    So idk. I like reading/Writing and the computer. Not that much.... uhm. I love meeting new people.
    I only joined because Elaine really wanted me to... so yeah.

    Like them... I LOVE THESE SMILEY THINGYS.

    =]

    Idk. If you have any questions PM me or ask on the boards.
    avatar
    audilouise

    Female Number of posts : 22
    Age : 27
    Registration date : 2009-02-14

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by audilouise on Sat Feb 14, 2009 11:20 pm

    psh
    you should have joined cuz of me !!
    ruddeeeee daniii gosh!! alien
    avatar
    ~**chanelbaby**~
    Chatbox Moderator

    Female Number of posts : 111
    Age : 24
    Registration date : 2009-02-13

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by ~**chanelbaby**~ on Sat Feb 14, 2009 11:21 pm

    YAY! DANIS HERE! AND.
    since the Admin isnt online, i will say, "welcome, have fun and if you have any questions ask the Admin" not me.
    lmao

    DanielleMarie

    Female Number of posts : 4
    Age : 23
    Registration date : 2009-02-14

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by DanielleMarie on Sat Feb 14, 2009 11:22 pm

    Rofl thanks Elaine.

    AND IM SORRY AUD.



    pig What a Face geek albino



    Very Happy
    avatar
    holagurrl
    Admin

    Female Number of posts : 385
    Age : 24
    Registration date : 2009-02-11

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by holagurrl on Sat Feb 14, 2009 11:23 pm

    Haha. Thanks Elaine. Smile Like she said, welcome. If you..... yea. What she said. Lol. Have fun!


    _________________
    xoxoNatalie
    avatar
    Flowerrrr

    Female Number of posts : 8
    Age : 22
    Registration date : 2009-02-14

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by Flowerrrr on Sat Feb 14, 2009 11:24 pm

    Hi Dani[elle] welcome to...whatever this is called! I'm Imani. Nice to meet you.
    avatar
    audilouise

    Female Number of posts : 22
    Age : 27
    Registration date : 2009-02-14

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by audilouise on Sat Feb 14, 2009 11:25 pm

    lmao imani love you<3

    DanielleMarie

    Female Number of posts : 4
    Age : 23
    Registration date : 2009-02-14

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by DanielleMarie on Sat Feb 14, 2009 11:29 pm

    I WAS ABOUT TO SAY THAT AUD!

    thanks. gosh.


    But yes. I love you imanii.
    (and audi and Elaine)

    OH IM A GUY! I CALLED HER AUDI.


    Dont make fun. Im in a good mood =]
    avatar
    Flowerrrr

    Female Number of posts : 8
    Age : 22
    Registration date : 2009-02-14

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by Flowerrrr on Sat Feb 14, 2009 11:39 pm

    Don't make fun? That's kinda hard to do dani. I mean...you're you.

    OH RIGHT LOVE YOU GUYS TOO!!!!!!!!
    avatar
    ~**chanelbaby**~
    Chatbox Moderator

    Female Number of posts : 111
    Age : 24
    Registration date : 2009-02-13

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by ~**chanelbaby**~ on Sat Feb 14, 2009 11:43 pm

    haha. love all you guys too!!!!!!!!!!! I love you
    avatar
    <3LC_lynn<3

    Female Number of posts : 116
    Age : 23
    Registration date : 2009-02-13

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by <3LC_lynn<3 on Sun Feb 15, 2009 1:03 pm

    Welcome!! Dani(elle) lol.
    avatar
    Aphla Lola

    Female Number of posts : 84
    Age : 23
    Registration date : 2009-02-14

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by Aphla Lola on Sun Feb 15, 2009 6:02 pm

    Welcome!!

    xoxo-Lola

    Sponsored content

    Re: HIIIIIIIII im new heree.

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Tue Nov 13, 2018 12:34 pm